onsdag 22. april 2009

Once in the lifetime liksom!

Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg og mamma skal kanskje flytte til Portugal og være der en stund. Hvis jeg vil. Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg skal gå på en liten, internasjonal skole. De snakker heldigvis engelsk der.. Tror dere jeg blir helt engelsk eller? Det er en gang i livet, og sikkert morsomt å treffe nye folk, bli brun også videre. Men jeg er jo ikke så flink i engelsk! Vet dere hvordan det er i Portugal? Skolen har to musikkrom, og fire skuespillrom! Dette kan bli en drøm for meg som går i oppfyllelse! De har masse skuespiller-opsetninger. Trenger allikevel så mange tips som mulig om denne byen, Portugal!
Portugal- Lovlig bilde fra Flickr, tatt av Szeke.

Klem

6 kommentarer:

JAVIERA FRANCISCA sa...

wow, for en unik opplevelse da! Om det er for en liten stund, virker det jo kjempekjekt, du kommer jo til å oppleve mye gøy, å ha minner for livet :-)

Lise Lotte sa...

Hadde det vært meg så hadde jeg dratt. Greit, man drar fra mye her i Norge, men hvis man vet at man kommer tilbake igjen, så er det jo greit. Og som du sier, det skjer bare once in a lifetime man får en slik sjangse :)
Og ang engelsken, man trenger ikke være flink for å bli forstått ;)

Kassandra sa...

SV: Takk :)
Virker spennende og flytte da (=

Merethe M sa...

Ja det er fint her hvor jeg bor:) Kan hende det kommer flere bilder etterhvert.. Tar det en dag været ikke er så altfor grått ;)

For en opplevelse det vil være da å flytte til Portugal! :D

Lena. sa...

Det høres ut som en veldig artig opplevelse, men jeg hadde aldri klart det selv :)

Carina sa...

Du må jo bare gjøre det! Det er jo en once in a lifetime-mulighet.. Portugal er kjempepent og deilig, og mange hyggelige folk!

Du må bare gjøre det :P