søndag 19. april 2009

Skapet er endelig ryddig...

"Æ må pinande ha meg en øl og en akevitt" sa han etter at han ba om unnskyldning for at han geipa og himla med øynene. Det betydde at mamma gjorde feil igjen. Lokket var ikke på gryta, og i følge han var det en grov feil. Nå sitter han i soffaen sin og spiser saftig pinnekjøtt. Nam nam. Men ikke fullt så nam er en boks Aasøl, som er en fersk øl i Norge (viktig å få med for han) og en hel flaske akevitt.

Til poenget: skapet er ryddig! Yes! Forhåpentligvis blir det ikke like ille som det var før... Tenkte å selge masse på ett loppemarked. Alt ligger klart til å selges, i en haug i gangen.
Noen tips til hvilket loppemarket jeg kan selge tingene mine på?
Veldig deilig å bli kvitt alt! Dessuten fant jeg en veldig fin, kinesisk rød-rosa kjole. Aldri brukt den. Men den var veldig fin altså, likte den kjempe godt! Det beste var at det var åpen rygg, me n jeg likte også at den hadde en høy krage oppover langs halsen.

Klem