torsdag 21. mai 2009

Dere aner ikke..

Jeg har nemlig lest litt av bibelen. Det nye testamentet. Er jeg gal eller? Jerg synes faktisk det var litt interesangt:). Mye kloke visdomsord der ja.

SIms tre! Dilladilla dila. Må bare ha. Litt morsomt å ha når man kjeder seg på stranda. Ta opp pc en og spille some sims.

Trenger ny pc til sommeren. Må ha. Jeg vil ha en sånn mini-oc, hvis dere skjønner hva jeg mener. En med litt mye plass og slikt. Forslag? Også trenger jeg fortsatt solhatt... God langhelg folkens!

3 kommentarer:

Weronika Ellen Irena sa...

Jeg har faktisk lest hele Bibelen. Slå den du! :D

Camilla:) sa...

Ikke dårlig! Har også lest litt av den, men gikk dessverre litt lei etterhvert:P Men er mange kloke ord der ja! Hehe.. Fin blogg forresten!:)

Eli Kristin sa...

Bibelen er veldig interessant! Jeg har lest litt av den jeg også. Samt at på barneskolen så leste vi igjennom hele det nye testamentet!