mandag 4. mai 2009

Kjole, sko, veske, kjole, sko, hæler, støvletter. Nei, Ballkjole!


JA, det ser ut til at det blir snart ball. Vært på enormt mange butikker, og på linker osv... Ja, orker ikke å skrive så mye, så her er det viktigste;) ;



Liker denne butikken best. Finnes en i bogstadveien. Mest korte kjoler (I think), men de er så NYDELIGE! Skjekk ut nå! Foroesten, husk at kjoler alltid ser best ut på ekte, og ikke bare pp bilder. Kjolen jeg kjøpte ser dritt ut på nettstedet, men bra ut på. HAHa xP. Skjekk ut nå!


Bildet til venstre er fra siden..:)

Fordi som liker litt lange kjoler. Elsket navnet! Perfekt til bryllup og ball og slikt, du må bare skjekke ut. Kjolene kan ikke beskrives med ord, men de er fantastiske! Ikke bli lurt av layouten forresten. Etter min mening liker ikke jeg å bestille kjoler, men det kan da være så. Info: Det ligger i Os ett sted (skjønte ikke det, haha).



Her er forresten flere linker til kjoler. Liker de altså.


Også må jeg nevne at jeg liker følelsen av sommer.. :)
Tips til hatte butikker? Trenger solhatt, eller rett og slett hva som helst..!!! Hjelp!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hahahahha! XD Du må jo ikke nødvendigvis kile med neglene, fingertuppene funker helt fint. XD Vil da ikke si at du er teit, smak og behag kan jo ikke diskuteres, eller hva ? :)

beate sa...

link meg ivei du;) hehe

Nicole sa...

Sv. Det er vasnskelig :P Merka det i dag :P Hadde mest vanskeligheter med å finne ut hva jeg skal takke folk for :P Føler nesten at jeg må lese opp selvbiografien min som tale :P

xoxo