onsdag 12. november 2008

Bra for leppene




Shine like the star you are. Its got 2 be, got 2 be, proffesional styling. Problemet er at dette ikke er got 2 be! Dette er nemlig lip gloss!

Glaminerals/Bougainvillea: Ganske fin farge må jeg si. Emballasjen ser kansje grei ut, men vil gi fargen en +4 i terningskast. Vil ikke si det er minerals, fordi jeg begynner å klø av den. Nå klør jo jeg av alt mulig da men.. Fås kjøpt på h&m for ca 30,-.

Mentholatum Lipbalm: Tør på leppene? Da er denne fantastisk! Umiddelbar virkning på kort tid. Lukter en slags mintsmak. Deilig å ha på. Fås kjøpt på apoteket for ca 50,- (er ikke helt sikker på prisen).
Gledet meg til Gossip Girl og Dirty Sexy Money i dag! Elsker programmene! Ligger på samme plass som Frustrerte Fruer vil jeg si. For de som ikke vet det, går Gossip Girl på TVNorge, og samme Dirty Sexy Money. La forresten merke til at en av skuespillerne som spiller "Dr Hahn" i Grace Anatomy er med i DSM.


Forresten, på bildene bruker jeg ikke sminke, kun lip glossen Glaminerals/Bougainvillea.

Ingen kommentarer: