torsdag 27. november 2008

New Mobile!

Tatt med iPhone!
Jaja, det endte med en iPhone. Neida, DET ENDTE MED EN IPHONE!!! JEG ER SÅ GLAD! Nå vil alle fikle med den, og liker det ... :) Ønsk meg lykke - til med å finne ut av den.



Funnet ut at på kun ett døgn med litt internett på iPhone er kjempe dyrt. Det kan koste opp til 1 million! Tenkt å sperre av internett, sånn at vi ikke får en høøøy regning. Jaja, ellers kjempe fornøyd. Rask, og man kan ha masse musikk. Ikke ennå fått riper! :). Kjøpte den på internett, med YoungTalk, med netcom på http://www.netcom.no. Ca 3 tusen kr. Vil si det var billig til en ny iPhone 3g.



Ønsker meg masse gamle cd-er til jul, blant annet den gamle Christina Aguilera cden og den gamle sugababes cden. Blitt så dilla! Hører masse på youtube! Men har masse lekser å gjøre så, snakkes!
Denne siden er for de med iPhone, sånne kule ting. For eksempel at man kan spille fløyte, spille golf (med iPhone som golfkølle) osv...

13 kommentarer:

Anonym sa...

åh, du er heldig! :)

Anneegro på instagram og snapchat sa...

Takk :=)

MaleneB sa...

missunner deg! en kollega av meg har den, jeg har fått dilla på fløytespilling!

Anonym sa...

Jeg vil også ha iPhone...!<3

Anonym sa...

jeg vil og ha den mobilen! min virker såvidt og jeg har klart p miste minnekortet

Ida K sa...

heldig du :) vil også ha iphone

Camilla Didriksen sa...

Så heldig du er :) Bra kvalitet på bildet!

Margrete sa...

så heldig! :)

Anneegro på instagram og snapchat sa...

takk <33

Anonym sa...

Heldig du som har fått iPhone da :) Ønsker meg den til jul jeg og. Men internetten er ikke så dyr, må passe på å ha på 3G'en, for det er den som gjør internetten billigere ; )

Gøril - Har fotokonkurranse sa...

Muehehehe, takk for kommentaren [:

Anonym sa...

likte headeren din btw!:)

Anneegro på instagram og snapchat sa...

Takk ! :)