lørdag 1. november 2008

Dagen etter haloween ..

Dagen i går var helt fantastisk! Jeg slengte meg utti og koste meg! Jeg snakket mye og hadde det så morsomt. Hun andre jenta var ikke så snakkete som jeg trodde, men kjempe hyggelig!









Vi snakket om all slags mulige ting, blant annet om gutter. Kristine ertet meg for at jeg liksom likte så godt Eric. "Begge to er jo djevler, passer perfekt sammen!" også, " Da trenger hun ikke mase på mitt privatliv", og da gikk bomben. Vi lo oss i skraplatter. Men hun jenta, Pia, trodde på at det var sant. Hun spurte og spurte, og jeg måtte nesten svare da. På ekte liker jeg faktisk litt Eric, men er ikke hundre prosent forelsket. Han er jo lavere enn meg, men han er kjempe hyggelig, og vokser jo sikkert snart (forhåpentligvis). Vi har møttes i Frankrike, og vi går på tennis sammen en gang i uka. Så vi får se hvordan det går.

Men det var gårsdagens folkens, i dag har jeg vært på håndballkamp. Vi tapte 4-15 mot Jar, men "so what". Vi slår de neste gang! Desverre skulle jeg spille en kamp senere, men glemte den. Ikke det at de hadde sagt at jeg skulle spille da, men jaja, sånt skjer. Men det var en misforståelse..





I dag skulle vi egentlig å shoppe i byen, men det fikk vi desverre ikke tid til. Så da dro vi til CC-vest isteden, og lette etter mineral sminke. Fra haloweenen fikk jeg nemlig utslett på haka, øyebrynene, og øynene. Pluss en stor kvise rett under nesa! Og da var det bare å løpe til cc-vest og kjøpe naturlig sminke..


Men jeg har allerede bestemt meg for hvilken mobil jeg skal ha da. Den er på cc-vest på telekiosken, en rosa Z610i Sony Ericcson. Syns den var dritfin i vinduet der den sto. Vi bestilde den, og den kommer vel om 1-2 dager, mente fyren i kassa.



Kilde til bildet: http://farm4.static.flickr.com/3035/2343227788_219bbacd04.jpg

2 kommentarer:

Renate sa...

Tusen takk, så koselig! =)

Jeg kan for øyeblikket ikke endre på linker eller noe som helst, vet ikke hvordan man fikser på layouten men håper på å få det fikset snart å da kan jeg selvfølgelig linke deg. :)

Anneegro på instagram og snapchat sa...

Takk:I)