søndag 9. november 2008

Hånballkamp = 5 - 19!!!

Kanskje jeg skal begynne å hoppe på coveret for High School Musikal?


I dag har jeg rett og slett kjedet meg. Vi skulle spille håndballkamp mot Njård, i njårdhallen klokken 3. Det var veldig kjedelig å vente, så da var jeg litt på dataen, så litt på TV, blant annet "Zorro". En gammel serie om en helt som har maske, som rir på en svart hest, og redder folk. Faktisk noen ganger litt spennende. Jaja, tilbake til håndballkampen. Vi spilte



og vant 5-19! Jeg scorte til og med 2 mål! Det ble jeg jo ganske stolt av da... :).

Men i går hadde jeg det veldig koselig med venninnene mine, vi shoppet på cc-vest. Vi sminka oss, men Tina har hatt ett veddemål med søsteren sin, om at hun ikke skulle ha på seg sminke før ungdomsskolen, så hun holdt seg til neglelakk. Synes du neglelakk er sminke ?

Jaja, imens vi bølga håret som superstjerner, og sminka oss noe forferdelig, fant vi ut, at vi var fortjent til ett lite bilde.. :) Tror ikke de vil like å være på internett, så legger ut bilde av bare meg selv...

Bare for å informere, jeg prøver iallefall å se litt fin ut..

På cc kjøpte jeg blant annet ett ganske kult og billig hårbånd, kun 49,- på cubus. Likte det så godt jeg.. Kjøpte også 3 kopper, som jeg tenkte å skrive på. Vet du hva man kan skrive med? Og hvor man får kjøpt det? Trenger virkelig tips! Tenkte å skrive med glassmaling, men det går vel fort av i vask og sånt..

Gleder meg til Top Model i morgen! Følger alltid med på det, det er jo så morsomt! For de som ikke vet det, det går på tv3 kl. 20:30. Heier på hun Matilde L, ikke det at jeg kjenner hun, men bare heier..

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Fine bilder :)

MaleneB sa...

søtt hårbånd:) neglakk er ikke sminke;)