fredag 14. november 2008

Musikkens toner

For tiden har jeg bare blitt mer og mer dilla på sanger! Ønsker meg masse cder til jul, blant annet When I Grow Up av Pussycat Dolls, og en av Jordan Sparke som jeg ikke helt husker men.. Her er topp lista over gode sanger. Dette er forresten sånne sanger som kan få meg opp av soffaen, kle på meg en kul jeans, en trang topp, og danse og kose meg foran speilet.

Kat DeLuna - In the End
Jordan Sparks - Freeze
Jordan Sparks - One Step at a Time
Britney Spears - Womanizer
Britney Spears - Sometimes
Akon ft E40 -Wake it UP
Akon ft Kardinal - Dangerous
Destiny`s Child - Lose my Breath
Sean Paul - Give It Up To Me
Sean Paul - We Be Burning
Sean Paul - Temerature
Pussycat Dolls - Buttons
Pussycat Dolls - When I Grow up
Pussycat Dolls - Don`t cha
Lady Gaga - Just Dance
Katy Perry - Hot`n Cold
DJ Ironic - Stay with me
Brick and Lace - Love is Wicked
Chris Brown - Wall to wall
Shayne Ward - No Promises
Det var det... Skjekk de ut! Jeg vil virkelig anbefale de!
Gleder meg til jentefest hos meg i dag! Selv om vi spiller håndballkamp i morgen, står vi på med en liten jentefest!

6 kommentarer:

Ine Kristin sa...

Sv: nei, hehe. Det var bare ironi, og jeg har laget bildet slik at det ser ut som hun reklamerer for den :-)

fin blogg:-)

Camilla Didriksen sa...

Mange bra her :) Skal laste ned de jeg ikke har fra før av!

miriam.jakobsen sa...

Jentefest er koselig! :)
Lykke til med kampen i morgen.

Bra musikksmak! :D

MaleneB sa...

masse gode låter ja!

miriam.jakobsen sa...

takk for det:)

Anneegro på instagram og snapchat sa...

Takk for all ros :)