fredag 21. november 2008

Ett minus og to pluss ..

Forresten, vil bare minne dere på at jeg har en hund..
Jaja, som dere vet, man kan glemme ting. I dag rant maskaraen langs kinnene, ekstra mye oppmerksomhet og følelsen av å ha gjort en skikkelig tabbe.. Jaja, i dag har det vært hånballavslutning på dolly dimpels med masse pizza og vann..! Men minus og pluss i dag;


Pluss: Kjempekul håndballavslutning! Har også fått en liten følelse av at julen var på vei, så måtte bare lage nytt forbilde. Det var så kjedelig fra før så... Liker jula!

Minus: Lånte veska til mamma. Tok masse dyr sminke og masse penger med. Tok t-banen med venniner. Bytta tog. Glemte veska. Trenger jeg å si mer ?! Ok da, KRISE!

Har gått helt fra meg, men prøver så godt jeg kan med å være positiv. Jeg tenker; Den kommer tilbake, den kommer tilbake, den kommer tilbake... Men på en annen måte har jeg liksom ikke noe tro på at den kommer..

4 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så nydelig hund! :)

VEDIS KRISTINE sa...

herlig blogg :D og for en fin header :O misunnelig!

Anonym sa...

Utrolig herlig hund!

Anneegro på instagram og snapchat sa...

Takk :) <33 Snilt!